grym lördag!

God morgon? vaknade just, min huvudvärk tar seriöst kol på mig! Aja går kvällen var riktigt, riktigt lyckad! firade ju Emla som fyllde 18. Kvällen började med att jag mötte upp några tjejor och så gick vi dit, hon hade hyrt en festvilla vilket var väldigt nice. Först var vi ca 30 pers som åt middag. vi blev servrade trerätters! efter att vi ätit klart började det rulla in massa folk. Vi var väl kanske runt 90 pers. Hade verkligen grymt kul! stannade kvar enda tills klockan sex på morgonen. Då liftade jag och martina med en taxi som körde oss till sågen, sedan gick hon hem till sig och jag gick hem till linus och sov där. Så såg kvällen ut, den var grymt jävla rolig!


Födelsedags barnet! som dock inte ville vara med på bilden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0