hår

Det var någon som ville att jag skulle göra ett inlägg om mitt hår! så här kommer det.
Du undrade ju hur jag fått en färgen jag har på håret idag. Från början var jag ju blond, gick sedan till frisören för att lägga i mörka slingor.. Då blev mitt hår grått.. eller det såg grått ut när det blandades med mitt ljusa hår. så jag gick tillbaka till frisören dagen efter, jag vill då bli blond igen, men hon sa att det fortfarande skulle bli mörka slingor kvar i håret om jag inte färgade hela håret ljust, vilket jag inte ville eftersom det ser så fejkat ut då. så då tonade jag mitt hår i en rödbrun färg,och gjorde några ljusa slingor i det. i början var håret väldigt mörkt och min hårbotten var röd hehe, men efter stt tag tvättades färgen ut och det är den färgen jag har nu. Förra gången jag blev brunnet gjorde jag ju misstaget att ta en kallare färg, vilket gjorde att håret senare såg grönt och grått ut, så om ni ska bli brunetter ta en varmare färg, i alla fall om ni tonar, först blir det ganska rött men det går snabbt ur, och ni slipper grått hår!

Från blont

Till brunt.. Men nu är det ljusare:)
(Gammla bilder)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra där sophie ;) du tänker precis rätt

2011-03-28 @ 16:15:59
Postat av: amanda

när var den bilde tagen den där nederst :;/ sjukt smal du är inte alls lika snyggt som om du skulle lägga på dig lite mer <3 puss

2011-03-28 @ 18:50:21
Postat av: Anonym

tack för svar!

fett fin är du :)

2011-03-30 @ 19:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0