Lördagsmys med lillasyster

Det vart en hemmakväll för mig idag. Jag skulle egentligen ha gått ut ikväll, men mamma och pappa skulle på middag, så jag äerbjöd mig att stanna hemma med lillasyster elin så att de slapp hålla på att fixa med barnvakt. Jag och Elin har vart och hyrt film och köpt godis tills ikväll. Filmen har vi redan sett och den var helt okej. Det är en film från den tecknade tvserien Avatar som går på nickelodeon, jag tittade alltid på det förut och kan faktiskt en idag kolla på det om det inte finns något annat på teven, haha.
Det känns faktiskt bra att vara hemma med henne, vi har ätit middag och kollat på film tillsammans och jag tror faktiskt att hon uppskattar det. Hon sa till och med till mig att hon tyckte det var skönt att vi var ensamma hemma, så jag tror att det gör henne glad, jag hoppas det iallafall.
Sophie är ute och firar en kompis från hennes lag som fyller 18, så henne får jag nog inte se förens imorgon och då lär hon nog inte vara så pigg. Det skulle vara lokalfest med typ 100 pers, så hon lär nog ha skitkul! lite avis faktiskt ;)





Kommentarer
Postat av: ...

Tog du någon godis bit?

2011-03-26 @ 22:59:16
Postat av: Cornelia

Undrar också, åt du något godis?

Älskar er blogg

2011-03-26 @ 23:30:06
URL: http://tolvcm.blogg.se/
Postat av: Anonym

åt du godiset?

2011-03-27 @ 12:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0