Mina lyckopiller

Dagen idag har gått ganska snabbt. Vi har haft praktik idag, så jag har som vanligt vart på karbin klättercenter och praktiserat. Idag har vi inte haft så mycket att göra, så det har blivit en hel del klättring, riktigt skönt och roligt! är man med jossan och malin kan livet aldrig bli tråkigt tror jag.
Något som är kul att se när m,an klättrar är hur man faktiskt utvecklas och blir bättre. När jag började klättre kunde jag tex inte klättra i tunneln som den kallas. Det går ut på att man klättrar i taket kan man säga. förut kunde jag knappt hänga upp och ner, medans jag nu kan klättra en riktigt bra bit upp och ner. Träning ger lite färdighet helt enkelt :)
Vi har även fått visa våra talanger inom bygge idag, när vi fått borrat och skruvat ner klättergräpp på högre höjd, alltid kul att testa något nytt faktiskt. Det var lite läskigt, men gick utmärkt!

några bilder från dagen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0