mobilinlägg

Just nu sitter vi några stycken på bussen på väg till Romme. Det ska bli skitkul att få komma ur i backarna igen, även om det bara är en vecka sen vi senast åkte. Många har valt att åka snowboard, men jag tror att jag håller mig till skidorna ett tag till, kan ju vara bra att kunna dem helt innan man ger sig in på något annat. Det kommer förmodligen bli. Mer uppdatering senare ikväll om jag inte är för trött.. Gick ju upp tre i morse, mitt i natten kan man säga. Det ska bli en riktigt lyckad dag idag, ska försöka hoppa en hel del i funparken också. Och så får jag inte glömma att ha det riktigt riktigt kul. hoppas ni alla får en riktigt bra fredag! Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0