mot skolan

Godmorgon! ska snart börja vandra ner till bussen, för att åka till skolan! först har jag svenska, sen lunch och sedan engelska! kul va? nja inte direkt men det är i alla fall skönt att göra något och inte bar sitta hemma. Föresten fick lite komentarer om min målvikt såg jag och att folk tycker den är för lite. Men ni får tänka på att jag inte är så lång. Har några kilon kvar tills jag väger 43, och då ska ni nog se att ni inte kommer tycka jag ska väga mer, kommer då ha ett bmi på 17,9 tror jag det var, aja hinner inte prata mer om det nu måste gå, puss!!


Kommentarer
Postat av: Amamanda

Oj men Vaddå hur många kilo tror du att det är kvar till målningen ?;)//kram

2011-03-17 @ 10:44:53
Postat av: Anonym

men 43 innebär ju, som du säger, ett bmi på 17,9 vilket är undervikt. ett normalt bmi ska helst ligga mellan 20 och 25.. 19 är i underkant om du frågar en läkare som vet vad dom snackar om!

2011-03-17 @ 23:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0