mot träningen!

Sorry för uppdateringen men blogg. se har varit nerlagd typ hela dagen så det har inte gått att komma in på bloggen! nu ska jag i alla fall åka och träna, bella hoppar på samma buss som mig, så åker vi dit tillsammans. Alla andra var ju så tråkiga! eftersom att det är frivillig träning vare många som inte ville komma. Ursäkten var att de är lilllördag idag -.- suck aja jag ska i alla fall dit och efter möter jag upp mickis för att fixa en sak, hörs när jag kommer hem! puss


ucsh, fy, blä. Men jag börjar bli van! och det är ju bra


Kommentarer
Postat av: Anonym

Din kropp blir bara finare och finare!

2011-03-02 @ 21:14:26
Postat av: Anonym

Fortfarande sjukligt smal....

2011-03-02 @ 21:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0