never go back

sitter på kliniken, har precis ätit och väntar väl mer eller mindre på att min behandlare ska ta vikt och snacka med mig, tror att det har gått bra så är inte jätteorolig. Ska nog försöka sova sen.. Har inte sovit ett skit inatt och känner hur mina ögon bara hänger, det blir nog bäst med litet sömn eftersom jag ska åka till skolan sen. puss och godnatt hehe!



it was my home for 7 weeks, heldygnsvåden är något jag aldrig mer vill uppleva, finns bara en mening som beskriver stället, Man blir psykiskt störd på riktigt! galler för föntrerna (det som fanns i mitt rum) annars fanns det inga fönster alls, man fick aldrig se dagsljuset, ångest och tårar som tog över varje dag, anklagad för saker man inte gjorde, rullstol vart man en skulle, man blev rubbad i hela huvudet kan man säga. Usch aldrig mer ska jag sätta min fot där.
Nu är jag bara här en dag i veckan, jag har kommit sjukt långt, hopaps bara att det psykiska blir bättre, alla ångest och alla tankar.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ursch förstår att det var hemskt där kämpa vidare för att aldrig komma tillbaka!! Du är så sjukt duktig och så jävla fin nu även fast du har en vit kvar glömm aldrig det. <3

2011-03-30 @ 09:31:35
Postat av: skinny

Ni verkar som så underbara tjejer.När ni måste gå upp i vikt hur hanterar Ni känslorna då?Jag har så svårt att "må bra" av att gå upp i vikt även om jag vet att jag måste.Ena delen av mig vill och andra vill inte.För varje kg jag går upp nu mår jag sämre än jag gjorde när jag gick ned.Jag mår bättre av att gå ned men det är fel.Kan ni känna så oxå?Jätte-kram till er båda,o lycka till!

2011-03-30 @ 12:21:27
Postat av: Anonym

Hej tjejer! Ni är så jävla grymma!!

min fråga är hur många centimeter ni har i "midje-mått"? Om ni inte vet, vad skulle ni gissa på? Eller vad hade ni senast för mått?/vad hade ni när ni var som smalast? Tack på förhand! <3

2011-03-30 @ 15:37:10
Postat av: Anna

Ligger det där i Huddinge? :)

2011-03-30 @ 20:04:07
Postat av: Anonym

Hej Sophie,

Såg dig på Mando idag men vågade inte säga hej.. hehe. skulle kännas lite konstigt kanske, jag läser din blogg men du har inte en aning om vem jag är..

Undrar bara vilken behandlare du har fått nu efter Cecilia?

Kram

2011-03-30 @ 20:31:32
Postat av: Sofie

Know the feelings. Var själv på HDV två omgångar, 5 respektive 11 veckor med rullstolskörning. Hatade det och det är verkligen som du säger att man BLIR psykiskt störd om man stannar där inne för länge.

Dessutom är inte alltid personalen så snälla...

Kämpa på sötan, KRAM!

2011-04-02 @ 15:22:02
URL: http://soffiproppen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0