Nya frukosten?

Nu ska jag snart börja knata ner till busen. Idag är det praktik igen, så jag hoppas på att vi får klättra en hel del. känner att musklerna behöver arbeta lite. Jag är grymt taggad på att ta en springtur nu när våren äntligen har börjat komma, inte springa så långt utan bra en lien runda. ska nog göra det någon dag nu i veckan tror jag.
Började dagen med ett ägg och ett glas mjölk till frukost. Jag brukar alltid äta lite yoghurt, men vill börja äta mer proteiner, så valde ägg istället. Det är väl inte favoriten, men det funkar väl.
Dags för mig att gå, ha en trevlig dag allihopa! puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

många frågor ... Men snälla svara!



ät du hela ägget?



Vet du hur många kalorier du äter på en dag?



fuskar du mycket, och hoppa över måltider?



Tills Sophie -



Följer du din måltid plannering?

hoppar du över måltider? har du gått ner i vikt, eftersom du har börjat motionera mer?

Äter du med Mandometer hemma? Hur fungerar det att äta hemma?



Angelica, har du någonsin tänkt folja efter Sophies måltid plan? så att du kan göra det tillsammans?

2011-03-29 @ 18:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0