se aldrig svart och vitt

Jag känner mig helt död, jätte deppig och nere, men vet inte riktigt varför, Tänkte åka och träna idag men tar det i helgen istället, vill bara krypa ner och sova just nu, har ingn ork idag. På kliniken hade jag ju i alla fall haft möte med min behandlare, Det hade väl gått bra tror jag, övertalade henne om att få vara med och träna en dag i veckan också och hon gick med på det om jag äter ett extra mellanmål, haha kan hon ju i alla fall glömma, tränar ju redan två dagar i veckan som inte hon vet om, och jag behöver inget extra mellanmål.. så det tänker jag inte ta i alla fall! men nu när hon gått tillåtelse till en dag i veckan kanske mamma kan gå med på 3?:) aja sedan snackade vi om min målvikt.. Och jag blir så jävla irriterad, Nu kanske jag inte får väga 43 längre utan måste väga mer. Säger bara, aldrig i mitt liv att jag väger mer än det! när jag kommit upp till 43 tänker jag inte gå upp ett hekto till, och om dom vill de så skriver jag ut mig själv.. punkt slut!


dont look at everything in black and white, see everything in shades of gray!

Kommentarer
Postat av: amanda

oj väger du inte ens 43 kilo omg det är ju grymt lite :S

2011-03-16 @ 19:18:37
Postat av: Anonym

vrf tränar du två gånger i veckan när du knappt får träna en? din behandlare vet nog bäst, varför lyssnar du inte på henne...? :)

2011-03-16 @ 19:26:57
Postat av: Anonym

Vilken behandlare har du fått nu, istället för Cecilia? Har själv gått på Mando så är lite nyfiken :)

2011-03-16 @ 19:48:40
Postat av: sofia

Vill du bli frisk eller? kanske inte världens smidigaste drag att gå emot din behandlare

2011-03-16 @ 20:11:09
Postat av: Anonym

oj ska du bara väga 43 kilo, jag är 13 och väger 48 :)

2011-03-16 @ 21:10:54
Postat av: Anonym

43 är INTE normalvikt för din längd

2011-03-17 @ 00:27:18
Postat av: Anonym

jag tycker att du ska lyssna på din behandlare, hon vet bäst! och jag tror inte att du kommer ångra dig sen om du lyssnar på henne. däremot tror jag att du kommer ångra dig om du inte gör det.

menar verkligen inget illa men tänk på vad du gör.

älskar eran blogg förresten! <3

2011-03-17 @ 10:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0