Sjukdom på sjukdom, dödsdömd vid 25 eller?

okej hemma från läkaren och har fått en diagnos. Det var ju inte vitaminbrist det berodde på, utan jag har tydligen soriasism (stavning?)  jag visste inte att det gjorde sig synligt på naglar, visste bara att man kan få stora exem av det. Inget jag har, men tydligen riskerar att få nu.. Läkaren sa att det inte är säkert att man får det, det är olika från person till person. Han sa också att det förmodligen inte finns något att göra åt naglarna, vilket menas med att de kommer se ut så här för alltid? usch jag hoppas verkligen det finns något att göra åt det, för det är verkligen pinsamt över hur de ser ut.. någon som kanske har liknande problem och vet något som kan hjälpa?
Det känns som om det bara kommer sjukdom på sjukdom just nu, ska jag dö vid 25 eller? :O först problem med pullsen och blodtrycket även hjärtat var i en utsatt risk. vitaminbrist, njurproblem, sen inflammation i de yttre blodkärlen som ledde till svarta fläckar på ben och svår smärta i fötterna, njurproblem igen och nu det här och bakom det även ätstörningen. Allt på bara något år, man börjar ju undra om det kommer sluta någon gång eller om det kommer fortsätta såhär, lär väl sluta som ett paket tillslut..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Visa bild på dina tummar :D

2011-03-03 @ 14:00:06
Postat av: Anonym

Psoriasis

min pappa har det, men allt han har är lite eksem i hårbotten, han har haft det sen han var 25 kanske och är 60 nu.

2011-03-03 @ 15:25:44
Postat av: m

gu angelica, bry dig inte om naglarna <3 :p

2011-03-03 @ 19:38:26
Postat av: malan

nej gu ankan , skit i naglarna :) inte nått man tänker på <3.. förutom dudå :p

2011-03-03 @ 19:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0