dear john och tårar

Godmorgon solstrålar! börjar dagen med kopp kaffe till min tallrik gröt! mums.. solen skiner ute och det är klarblå himmel, synd bara att det är ganska kallt ute! Idag är det skola, har svenska men vet inte om jag ska komma, har redovisning muntligt för hela klassen och känner att det kommer gå pissdåligt, plus att jag inte sovit ett skit inatt. vet inte varför men alltid dom 3 sista dagarna innan jag ska till kliniken kan jag inte sova, antar att det är för att jag är nervös. Inatt har jag i alla fall kollat på film tils klockan fyra, Dear john och ps i love you. Aja måste i alla fall åka någon stans om jag inte åker till skolan eftersom att mamma är hemma. kram



PS. juste angelica tog med sig kameraladdaren till åre och minkamera har inget batteri, lyckat va? ska leta igenom hela huset idag eftersom det ska finnas två till!



Kommentarer
Postat av: camilla

Åå älskar de filmerna :D jobbigt att inte kunna sova :/



Ha en fin dag

2011-03-15 @ 13:47:50
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0