tråk

Godmorgon!, min buss går inte förens halv ett så tänkte faktiskt köra lite wii innan, bara lite mage, armar, och benövningar. Vi gjorde ju inte så mycket på träningen igår, så har lite ångest, eftersom allt bara växer hela tiden och det är inte muskler.. fy fan får ångest bara jag tänker på hur svag jag är, orkar ju inte ens volta längre. usch.. fatta att det nästan bara är fett på min kropp, vill verkligen komma igång ordentligt med träningen, längtar verkligen till i sommar! då ska jag ut och springa i massor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är inte fett. och du kan inte göra det arbete och traning, eftersom du fortfarande är för undervikt.

du ser inte de själv hur andra gör. du ser dig själv som stor, vi ser dig som liten och måste gå upp i vikt.

Jag är ledsen att säga det här, men du gor ingenting ratt, du foljer inte efter din mål plan, du tranar när du inte tillåten, det kommer bara att leda till du gå ner i vikt och bli inlagd igen.

Och saken är, du ar inte fett. inte i närheten av det, även om du inte ser det.



du ar på det värsta bitten av behandlingen, satt dom upp din malvikt? och det ar värst att acceptera.



När jag först fick min malvikt, det tog mig evigheter att acceptera det, och bara när jag hade och var som .. Ok, att typ väga så mycket, dom ger mig ett ny målvikt.

Jag var 6 månader äldre och en halv centimeter längre, det betydde, 10kg mer på min malvikt.

Jag har inte accepterat det. jag bara ser mig själv som tjock, men alla säger till mig att jag ar inte.



Prova att titta på bilder, eller forsoka säga till de själv. Jag vill bli bättre, jag kommer att göra saker rätt. jag ar inte fett.

och vem vill ha en tjej som är bara ben och rädd att äta?

2011-03-22 @ 17:43:10
Postat av: Anonym

kan du inte lägga in från din dagbok, det är as bra när du gör det :) ni får säkert oxå mer besökare, ni har säkert många men andå<3 kram på er !

2011-03-22 @ 17:52:09
Postat av: Anonym

som tjejen ovan skriver så ser vi dig som liten...och du är det! och jag förstår inte ens varför du får träna? :S Dåliga läkare ?

2011-03-22 @ 18:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0