Skidor mot snön åter igen

lev ingen uppdatering igår efter Romme, för jag var helt slut när vi kom hem på kvällen. Dock dum som jag var, gick jag inte och la mig, utan stannade uppe för att kolla på tv. Det blev väldigt sent i säng, eftersom jag ville så klart programmet och eftersom jag hade varit upp sen 3 på natten dagen innan, så dygnade jag nästan. Idag är man lite trött och sliten ifrån gårdagen, men det var riktigt kul där! De hade mycket backar att erbjuda, De hade till och med svarta backar som jag tyckte var sköna att åka i. När jag var där lärde jag mig också att svänga runt ett varv på skidorna samtidigt som man åker, ungeför som en 360 fast på marken. Det gick ju inte så bra i början, så rumpan är lite blå idag, men det är sådant man får ta om man vill lära sig nya saker :) Man får liksom inte ge upp om man väl vill något, Det är något alla borde änka på! även jag i många situationer.



Bild från Romme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0