Koppar som väcker minnen

Det har varit en trög dag idag och har inge gjort speciellt mycket, pluggat lite och träffat mickis en liten stund. Sitter just nu och dricker lite te, när jag letade i skåpet efter en tekopp, så hittade jag några koppar som jag gjorde när jag låg på heldygnsvården för lite mer en två år sedan. Kommer ihåg att jag gjorde en till varje person i våran familj för att visa att jag älskade dem och för att de skulle tycka om mig mer. Kommer ihåg att jag trodde att de verkligen hatade mig under den tiden. visst de gjorde de nog på ett sätt, eller jag har ju fått förklarat för mig många gånger att det var sjukdomen de hatade och inte mig, men jag har alltid haft svårt att förstå det eftersom sjukdomen liksom var jag och fortfarande är en del av mig..
Vad saker kan väcka minnen alltså, hade glömt att kopparna ens fanns. Här är en bild på dem.




Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå, jag undrar en sak bara & skulle va kul om du ville svara o gärna säga varför, jo jag undrar om vem du gillar mest av nomi & ola, vore kul att se vad folk tycker, tyckte de var passande då båda två ses ikväll på tv! :D svara gärna här: http://robinhoods.se/2011/march/ola-vs-noomi-this-or-that.html#comment

2011-03-27 @ 21:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0