besök på sös!

Först och främst vill jag bara fråga om bloggen funkar nu? någon som kan se de senaste inläggen?
Så då var jag äntligen hemma från SÖS, och fy fan säger jag bara, ska aldrig mer åka till ett sjukhus! var där i typ 5 timmar! har gjort rönken av hjärnan, nacken, ryggen och axeln. Men allt verkade se bra ut i alla fall, dock borde jag åkt in direkt till sjukhuset eftersom man tydligast ser alla skador innom 24 timmar, men men, Jag lever men jag har hjärnskakning och tyvärr en tävling som jag inte kommer ihåg.. lite tråkigt, dock så var min prestation inget som jag direkt vill minnas, har ju sett film på den haha! jaja nu vet ni det i alla fall! lägger in bilder från helgen sen!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hej , jag skirver ett projekt i skolan om ätstörningar och tänkte fråga om jag kunde ställa några frågor till er skulke vara jätte snällt om någon av er svarade. tack på för hand



varför tror du man utvecklar dom här sjukdomarna ? Media ? Annat ? Varför tror du att du fick sjukdomarna

Börja ätstörningarna i tidig ålder ?

Har du fortfarande problem ?

Hur fick du sjukdomen?

Tycker du att dom här problemen uppmärksammas tillräcklig mycket?

Har du en bild så som du vill se ut ? Förebild?

Hur mår du idag ser du någon skillnad ?

2011-05-09 @ 18:46:27
Postat av: sophie

hej, jag gör ett projekt arbete i skolan om ätstörningar och tänkte fråga er om jag kunde ställa några frågor till någon av er skulle vara jätte snällt tack i förhand



varför tror du man utvecklar dom här sjukdomarna ? Media ? Annat ? Varför tror du att du fick sjukdomarna

Börja ätstörningarna i tidig ålder ?

Har du fortfarande problem ?

Hur fick du sjukdomarna?

Tycker du ätstöringar uppmärksammas tillräcklig mycket?

Har du en bild så som du vill se ut ? Förebild?

Hur mår du idag ser du någon skillnad ?

2011-05-09 @ 18:49:49
Postat av: Anonym

kan inte du försöka lägga upp bilden på tävlingen? hehe :)

2011-05-09 @ 19:53:45
Postat av: Anonym

menar filmen :P

2011-05-09 @ 19:54:33
Postat av: camilla

Åå hoppas din hjärnskakning ger med sig snabbt, tur att du inte hade några brutna ben iaf :)

2011-05-09 @ 20:56:49
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Anonym

lägg upp filmen :)

2011-05-09 @ 21:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0