bilder från borås

Kom just hem från en skön springrunda, tog det ganska så chill idag, har sådan jävla träningsvärk i benen sen igår! har i alla fall ätit ett litet mellanmål, det är viktigt att äta efter att man tränat annars kommer jag aldrig att bygga muskler, är så grymt taggad på att få bra kondition och mycket muskler! aja bjuder på lite bilder från dagen efter vi hade tävlat och skulle kolla på söndagens tävling!

jag, jonna och bella

'Mina söta kompisar!

En trött Matina!

Jennifer och jag

Ett snyggt gäng redo för att heja på juniorerna

Cara haha!

En jättesöt martina!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker inte du att det är pinsamt att gå i elite?ni är ju inte så jätte bra......

2011-05-14 @ 17:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0