Dåligt väder och dåligt humör

Godmorgon! sovit gott? det har iallafall jag gjort. Vaknade för att tag sen av att klockan ringde och nu sitter jag och äter frukost som består av yoghurt och flingor. Morgonhumöret är väl inte på topp idag, vaknade ju inte direkt till det man vill vakna till, är lite smått irreterad faktiskt, men men får åka till skolan för att få upp humöret lite, där kan man ju inte göra annat en att bli på bra humör.
Sitter just nu och lickar ut genom fönstret och ser att snön faller ner. Det är fan maj nu, det ska ju inte snöa? Det som var så fint väder för en vecka sen. Vädret är en anledning till att man bara vill gå och lägga sig igen och somna om.
Nu ska jag börja få på mig lite kläder, kommer inte orka fixa mig idag, utan bara sätta på mig mjukiskläder.


Vart tog vädret vägen?..


Kommentarer
Postat av: camilla

Usch här snöar de oxå:/

2011-05-03 @ 08:41:47
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Anonym

Det är så tråkigt att du påverkas så mycket av vädret..Vi lever endå i Sverige och det var på tiden att det blev dåligt.Trodde du själv att det skulle vara fint väder varje dag, året runt??

2011-05-03 @ 13:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0