Fuck this day!

Är så jävla irreterad, så att jag inte har orkat gjort ett skit sen jag kom hem. Det böjade redan i skolan, det var meningen att jag skulle vara modell för några tjejer i staylistklassen på måndag. De frågade mig för att de inte hade någon. Man skulle då bli sminkad, fått kläder och fixat hår osv och efter det gå någon slags sceen och visa upp sig framför ca 300 människor. Jag tänkte först tacka nej, eftersom jag inte är den som gillar att visa upp mig sådär, men sen tyckte jag att  det kanske skulle bli rätt så kul endå, så tackade ja tillslut. men idag så har mina lärare pratat om mig och skolsyster tyckte tyligen att det inte var bra för mig eftersom det var mycket modellliknande? så jag fick inte vara med :O vart fett irreterad, det enda jag tror det skulle göra är att jag känner mig säkrare framför folk efter.. Det var fan bara patetiskt, som om jag aldrig använt smink, gått i klackar eller fixat håret förut liksom..
På vägen hem så vart det inte bättre.. Min bärbara dator försvann på tvärbanan!? superkul den som inte var så gammal liksom.  Mobilen försvann på köpet också, så kan inte ringa eller smsa heller, pluss att i datorväskan låg alla mina provpapper och i datan låg alla mina arbeten. Där gick typ droppen, är så sjukt irreterad och ont i magen har jag också, vilket inte gör saken bättre.. Vilken dag säger jag bara..



Kommentarer
Postat av: Anonym

stackarn :(

2011-05-25 @ 21:21:18
Postat av: malin

varför mobilen :Oooo ?

2011-05-25 @ 21:44:31
Postat av: Anonym

Men neeeej!? fan va orättvist! ush stackare nej det går ju inte ens å börja förklra hur jäkla dåligt allt blev, stackare men du verkar ta de skit bra endå du kanske är i chockfas :D haha nej men din dator gud va hämskt! och din mobil och vad är det för skola du går i egentligen? hur kan dom säga så de gör väll bara att amn mår sämre! stackars dig hoppas imorrn blir bättre för dig :( <3

från mig--> ( Ett skäpp kommer lastat med tur) oj vaa töntigt och långt det bev...

2011-05-25 @ 22:59:09
Postat av: Anonym

oj stackare

2011-05-25 @ 22:59:46
Postat av: Zandra

Hej! Vad var det för skola du skulle vara modell för? :) Grymt bra blogg, fortsätt kämpa!! Kram

2011-05-30 @ 04:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0