Gissa vad jag gjorde igår..

Jag tog nämligen första doppet! eller jag har ju badat isvak och dykt i sjön förut, men det räknas ju inte riktigt som första doppet kanske? igår gjorde jag det iallafall på riktigt. Jag och Mickis åkte ner till berget, men det var bara jag som vågade doppa mig, hoppade till och med i två gånger! Jag kan ju inte påstå att det var varmt direkt, man fick verkligen tänka så att man inte skulle tappa andan. Nu är det iallafall avklarat.

Jag igår när jag badade.

Hur många av er har tagit sitt första dopp? :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag badade för ca två veckor sen, iskallt! :O

2011-05-09 @ 11:14:15
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: Anonym

ni säger att ni hatar era kroppar men ändå lägger ni upp massa bilder på er i bikini överallt osv? :p

hur går det föresetn?



kram

2011-05-09 @ 12:52:09
Postat av: Anonym

Jag har! gjorde det på påsklovet ;)

2011-05-09 @ 18:11:10
Postat av: nelliekarlsson ♥

as fin kropp !

2011-05-09 @ 20:30:38
URL: http://nelliiekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0