Grattis på mors dag!

Idag har det vart mors dag, men eftersom jag inte träffat mamma så mycket idag pågrund av att hon jobbar natt, så ska detta vänta på henne när hon kommer hem. Hoppas hon blir glad och tycker att presenten är fin, kommer att visa imorgon vad det är för något i paketet. Jag har också bakat min specialkladdkaka och en rabarberpaj, sommaren har börja komma och med det så växer det fullt av rabarber på baksidan av vårat hus. Tänkte att det blev somrigt och gott nu till Mors dag. Har ni gjort något speciellt för er mamma den här dagen? kanske köpt något eller umgåtts något extra?

Grattis på mors dag älskade mamma!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad jobbar eran mamma som? :)

2011-05-29 @ 22:54:54
Postat av: Anonym

Du är ju bara för gullig! vad ducktig du är ser ut som en värsta profesionell kladkaka ju :) jag hade malat ett troll på glädje verkstaden och gjort ett litet kort hehe :P tror hon blev glad. blev din mamma glad? :)

2011-05-30 @ 22:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0