helgen har varit lite.. omtumlande

Jag är hemma! mår lite sådär.. tre meter rakt ner i mattan.. svimmade av, tävlade 5 minuter efter gjorde jag tydligen, men kommer inte ihåg hur jag kom ner till mattan.. kommer inte ens ihåg att jag har tävlat! hmm.. undra hur det går ihop sig? det är läskigt att inte komma ihåg ett skit. fick se film efteråt. Och vad ska man säga? ser ut som att jag är full i hela programmet.. men men jag lever ju i alla fall. Dock har jag hjärnskakning och jävligt ont i en axel! men livet går vidare! berättar mer imorgon! är väldigt trött efter helgen!
Måste bara säga Grymt bra kämpat Hurricanes! Men alla motgångar vi haft, för en månad sen försvann en person och jag kom in.. för ca 2 veckor sen försvann en till och vi fick göra om igen, dagen innan vi åkte till bårås, fick vi drastiskt göra om igen för yttligare en person tyvärr inte kunde tävla.. sen 5 minuter innan vi skulle ut på mattan hände det ännu mer problem, men ändå gick det så bra som det kunde ha gått! GRYMT BRA, och nästa år kommer bli bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0