HUR HAR NI FIRAT ER VALBORG?

Själv har jag festat igår. Det började med att vi tjejer drog till en kille som jag tror hette Niklas. Vi var inte där så jättelänge eftersom det inte var så jättekul och vi kännde inte speciellt många. istället bestämde vi oss för att dra till Linus som hade fest hemma. Det skulle bara ta ca 5 min att gå och på en så kort tid kan ju inget hända, eller? självklart kommer polisen och stoppar mig och mickis. De frågar hur gamla vi är och börjar rota igenom våra väskor och tar såklart all dricka.. Jag och Mickis kunde inte göra annat en att fortsätta till festen utan dricka, tur så har man shyssta vänner som bjöd massor. Kvällen hos Limpan var jätterolig, jag och sophie kom hem fem imorse och det är därför vi inte bloggat idag. Hoppas ni andra också hade en trevlig valborg!


Elin, Isabell och Jag


Phille och Elin


Mickis och Nyden




Lukas, Tim, Phille och Jesper


Elin och Jag


Trött kille haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0