Kan ni gissa vad? :D

Jag har fått min mens efter att varit utan den i tre år! entligen känns det som. hade den en gång förra somaren, men en gång på tre år är ju ingenting, började tro att den aldrig skulle komma. Är superglad faktiskt, kanske betyder att jag kan få barn sen trots att den varit borta så länge. Hoppas att den inte bara kommer en gång nu, utan att den håller i sig. nej men det gjorde min dag faktiskt, kommer säkert inte vara nlika kul om ett tag när mensverken börjar, känner redan nu att den börjar komma. Men men ska inte klaga, ska bara se det positivt!
Annars idag har jag suttit kvar ett tag i skolan idag för att plugga, så kom hem runt klockan 5 och sen dess har jag hängt med Romina och Sophie. Vi ska snart iväg för att sitta ute och snacka ett tag och sen kanske det blir av till Mias. Massa glada pussar!


Så här såg iallafall jag ut idag, ångrade valet av kläder när det mulnade på på dagen, men som tur var blev det lite bättre på eftermiddagen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh! Fortsätt kämpa så håller den säkert i sig!! Heja dig:::P

2011-05-24 @ 20:15:09
Postat av: camilla

ÅÅ grattis :) hur känns det?

2011-05-24 @ 21:20:27
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

ÅÅ grattis :) hur känns det?

2011-05-24 @ 21:21:02
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

ÅÅ grattis :) hur känns det?

2011-05-24 @ 21:21:04
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Anonym

Hejsan! Kanske lite konstig fråga, men har ni sett någonting positivt med att ni blev sjuka, eller har det bara lett till negativa saker? :) kämpa på!!!

2011-05-24 @ 21:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0