Kul att blogg.se inte funkar

Har försökt att blogga hela dagen, men det är något fel när man skja lägga in bilder.. jag som hade en hel del att visa.. tex när jag badade idag och bild på hur jag såg ut igår osv, men det får tydligen vänta tills imorgon antar jag om det nu funkar då..
Annars har jag precis kommit hem, jag och mickis tog cycklarna och cycklade ett riktigt bra tag, upp till affären till och med och det är en rätt så bra bit hemmifrån oss. Svängde förbi Romina en snabbis också och sa hej. Jag har nu bestämt att jag ska börja cyckla mer iistället för att ta moppen, ska börja att cyckla varje dag till bussen och hem och det blir sammanlagt en sträcka på 2,6 kilometer. Inte så jättelångt, men om man cyklar det varje tag så är det ganska bra träning både för konditionen och för benmusklerna, vilket skulle behövas.

Får bli en gammal bild så länge, Jag och Sophie i karibien för ca 1,5 år sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0