Mando + lättnad!

hello! kom just innan för dörren, har ju varit på Mando idag, var sjukt nervös inför mötet med min behandlare, men det hade gått helt okej, verken upp eller ner typ sa hon men hon tyckte det dög, tror jag hade gått upp lite. Så det känns skönt, har gått och oroat mig i två veckor för hur det skule ha gått, eftersom jag inte skulle få träna om jag hade gått ner, så nu är jag lättad! Började äta en kvart innan alla andra eftersom jag skulle med min buss, fick stressa som fan i slutet och typ slänga i mig maten, men missade bussen endå.. Inte så konstigt när kycklingen inte ens gick att tugga.. Nu ska jag i alla fall läsa ur min bok som jag sagt att jag ska gör i några dagar.. men har bara kommit till sida 18 hehe.. och imorgon är skrivningen, jippi kommer ju gå sjukt bra för mig. Jag och engelska asso.. aja hörs senare puss!

Hälsar lite pusar till min söta lillasyster som har blivit magsjuk, hoppas man inte blir smittad bara.. men krya på dig sötis!


Kommentarer
Postat av: delise

Shit vad lika ni är :o

2011-05-25 @ 16:40:42
Postat av: Anonym

såg dig på mando idag, du e ducktig hehe:) lycka till me allt <3

2011-05-25 @ 19:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0