proppmätt

Så då har man varit ute och ätit med tjejerna, har seriöst aldrig varit såhär mätt. Har ätit sjukt mycket med hopp om att det ska ha gått bra imorgon, då jag själv vet att jag inte skött maten helt korekt, minst sakt i helgen.. men åt ju jätte mycket nu så förhoppningsvis har det gått bra imorgon då jag ska till mando, annars är jag ganska körd, kommer inte få träna.. och vad gör jag då liksom? mår så sjukt bra på träningarna och jag glömmer verkligen allt annat under de timmarna. men det ska ha gått bra, det känns som om de har det ändå, känns som om jag verkligen gått upp sjukt mycket. Synd att kroppen blir frisk snabbare en huvudet.. önskar att det vore tvärt om! aja ska inte klaga illamående överlever man ju? aja måste verkligen plugga nu puss!
Bjuder på några fler bilder från Finland!


Kommentarer
Postat av: elinuddhammar

har ni någon kille med i erat lag ?

2011-05-24 @ 22:38:37
URL: http://elinuddhammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0