Säg någonting bra med dagen idag..

Dagen idag har vair bara jobbig. Började med att jag försov mig, kom ner i köket och bråkade med mamma som tycker jag kan flytta hemmifrån och det skulle jag ha gjort för länge sen om jag hade haft pengar till det..(Hatar att bo i det här huset).  Åkte till skolan trött som fan med världens huvudvärk. Orkade inte göra något i skolan så slutade med att jag åkte hem och la mig på soffan och sov. Nu är humöret lite bättre och jag ska försöka ta tag i pluggningen om ett tag, men funderar på en dusch innan.

 
hörde förestan att vädret skulle bli bättre imorgon, så snart kanske shortsen åker på igen, Bilden är tagen för ca 2 veckor sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0