summerfeelings

Försov mig i morse igen, eller lyckades somna om när klockan ringde, fast jag bara skulle sträcka lite lite grann på mig i sängen.. Jag är typ hopplös nu för tiden, måste bero på att jag är så j*vla skoltrött, känns som om jag bara vill hoppa av skolan ett tag, men det går ju inte med tanke på vad jag ska bli senare i livet.
Vädret idag har inte vart lika bra som igår, men det har endå varit ganska så varmt i luften vilket har varit skönt. inte lika skönt som igår förståss då jag och brudarna från klassen låg och solade några timmar igår och faktiskt badade ( eller rättare sagt doppade oss kanske man kan kalla det) Längtar tills det blir lite varmare vatten bara och att sommarlovet ska börja, Gör inte ni? Känns som om det här första året på gymnasiet har gått så otroligt snabbt, börjar snart andra året.

Bilder från igår när vi badade



Kommentarer
Postat av: camilla

Vad härligt det ser ut :) längtar jätte mkt till varmare vatten och mer sol :D sommar <3<3

2011-05-12 @ 22:43:14
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0