suomi

Hej på er söta bloggläsare! springer just nu runt i huset som en jävla dåre har massa färger som jag måste tvätta, problemet är att mina kläder ligger i hela huset.. har i alla fall skrivit en packlista vilket jag alltid måste göra annars missar jag hälften som ska ner, med en packlista missar jag kanske bara en tredjedel;) för er som inte vet så tar jag planet till Finland imorgon för att tävla där i helgen! Ska bli otroligt skönt att komma bort här hemmifrån, mår så himla bra när jag är borta, som när vi var i Båros förra helgen, mådde jättebra! Klarar inte av vår familj som bara är fuckt up av problem. Så ser fram emot resan även om den bara är en helg! nu Fortsätta packa och fixa!


Har aldrig varit i Finland faktiskt, Är allt lika dant som Sverige förutom språket då? (:

Kommentarer
Postat av: camilla

Lycka till och ha så roligt :D

2011-05-19 @ 20:51:12
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: emilia

Finland är ett tvåspråkigt land, både svenska och finska (nt alla som pratar svenska dock..) och det är väl som i sverige förutom att vissa kan tycka att människorna kan va lite läskiga fast dem är ju riktigt snälla..de har även en annan kultur.

2011-05-19 @ 21:40:24
Postat av: ellen

Själv bor jag i Finland, och tycker inte att människorna kan vara något mera läskigare än såna som bor i sverige ? haha kanske dom finskspråkiga då? för vi Finlandssvenskar är inte läskiga..haha

2011-05-20 @ 16:32:05
Postat av: Linn

De är kallare än Sverige

2011-05-20 @ 22:36:12
URL: http://sarahlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0