Svar till er

Anonym om svar till dig:
Du valde dykning för att idioter till killar sa att ni skulle göra det. Och jo jag känner dig. du får gärna svara på det här med
Svar okej.. så var det då inte, det var tvärtom. vi tjejer bestämde att vi ville dyka och sen ville killarna också det. Fattar inte vad det spelar för roll för dig om jag dyker eller klättrar, det är väl ändå mitt val? och om jag tycker det är kul, varför ska jag inte få göra det då? och om du nu känner mig, så tycker jag att du kan stå för vem du är, eller säga det i verkligheten. Jag kommer iallafall inte svara på fler sådanna här frågor öppet i bloggen..


camilla om svar till dig:
vart ska ni åka utomlands?:D
Svar: Vi har inte riktigt bestämt oss en, men det kommer att bli en resa lite längre bort. vi funderar på att åka tillbaka till Thailand igen, för där trivdes vi jättemycket och det var flera år sen vi var där :)




Två bilder från thailand, redan 5 år sen vi var där. Tiden går så snabbt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0