Tagga om från gårkvällen


bilder från igår

Gårkvällen vart riktigt trevlig! Vi var hos min fina klasskompis sandra med lite folk, inte många men ibland är det roligt att bara vara några. Flummig kväll vart det med trevliga personer.
Idag har jag jobbat hel dagen och det var ingen rolig jobbdag, bakis som fan. sista gången jag ska jobba dagen efter säger jag bara. Nu ska jag snart dra till Linus på 18årsfest ska bli superkul! bara börja tagga om från gårkvällen och hoppas att kvällen blir riktigt lyckad!


Kommentarer
Postat av: josefine

har ni något tips på en bra och nyttig frukost? (:

2011-05-22 @ 20:49:11
Postat av: josefin

det var grymt kul anki, får göras om snart ! :D

2011-05-23 @ 19:42:36
URL: http://jjosefinjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0