take me away

Du förstår seriöst ingenting!
Du är fan helt dum i huvudet!
visst att du är trött på allt här hemma.
Visst att du önskar att allt vore bra.
men jag kan lova att det inte hjälper, om du bara säger allt som är fel.
Det har alltid gått bra för mig när jag kommit till kliniken, tror aldrig att jag har gått ner i vikt förut.
men jag har fan aldrig fått höra ett "bra" eller "vad duktig du är"
Och nu en gång när det gått dåligt får jag så jävla mycket skit, du skriker, trycker ner.
Talar om hur dålig jag är, jag förstår verkligen inte. Jag duger ju aldrig, jag får ALDRIG höra något bra.
Seriöst Jag vill inte vara här hemma. Fcuk min familj och allt. jag är inte perfekt och kommer alldrig bli heller.
Men ingent annat värkar ju duga för dig. inget annat..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag beundrar dig för att du kämpar så hårt!

2011-05-14 @ 20:52:00
Postat av: Amanda

ska vi följa varandra med bloglovin? :)

kram

2011-05-14 @ 21:34:51
URL: http://amandiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0