Till dig med skolarbetet

Julia om en fråga!:
Hejhej. Jag har ett skolarbete i skolan och vi ska skriva om ett socialt problem. Jag valde anorexi och nu är det så att jag måste intervjua någon "kunnig" så tänkte fråga om jag fick intervjua någon av er. Skulle vara jättesnällt. Då menar jag att vi kan chatta på msn bara där jag ställer frågor och någon av er svarar.
Älskar er blogg. KRAM!

Svar: Hej på dig! Det skulle någon av oss självklart kunna ställa upp på. Tror det blir Angelica du kan interljuva eftersom det är hon är det som haft anorexi under sjukdomsbilden. Nu vet vi inte vem du är, så du får ta kontakt med oss genom bloggen igen och berätta lite mer om hur du vill göra, kanske lämna ut en hotmailadress eller något :)
Tack och kram på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0