underbar dag, tror inte det kan bli bättre

idag har vart en bra dag! Solen har skinit och humöret har vart på topp! på lunchrasten satt vi ute i solen vid parken och njöt. Det känndes verkligen som sommar, så shotsen åkte på. Vi låg och solade, lyssnade på musik och hade det trevligt. Efter skolan åkte jag och några av tjejerna från klassen till stan där vi strosade runt i massor av affärer, innan vi slog oss ner vid slussen och njöt i solen. Jag fick med mig en bikini ich en byxdress hem somjag tänkte visa er senare, elelr imorgon. Min dag har iallafall varit toppen! hur har er dag varit? :)

Bilder från dagen




Kommentarer
Postat av: Sofie

Såg dig idag i liljeholmen igen sötnos(går på djurgymnasiet som också ligger där ;) )! Men våga inte direkt säga hej, haha

2011-05-09 @ 22:47:21
URL: http://soffiproppen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0