I will always be ashamed

Idag har vi som sagt haft sex och samlevnad hela dagen. Vet inte riktigt vad jag tyckte om det, det mesta visste man redan. men vi pratade om relationer, könssjukdomar och så fick vi göra lite olika uppgifter i grupper osv. vi fick också någon föreläsning av två präster. Rätt så soft dag endå.
Jag har även träffat skolsyster idag och tagit vikt och det gick väl bra om man bortser från vikten som jag hade tappat lite på, exakt 8 hg, nästan ett kilo.. Inte så farligt eftersom man väger lite olika beroende på kläder och vad man ätit osv. skolsyster var kanske inte så jätteglad och tycker att jag ska gå upp ca 5 kilo till iallafall, det är då typ minst, egentligen ligger målvikten ytterligare ett par kilo till.. fast jag börjar känna mig klar, tycker liksom att det räcker nu. Ibland kommer tankar om att man bara vill släppa allt och gå ner i vikt lite igen, men vet ju att det inte funkar. Varje gång man åker neråt, så måste man bara kämpa sig upp igen. Det är liksom inte värt att hålla på så, det är bara jobbigt och man förstör bara för sig själv och andra. Tänker absolut inte gå ner i vikt igen, men kanske stanna på den här vikten och börja träna. Skulle lätt kunna gå upp något kilo till om det fick vara muskler. Hatar att jag inte får börja träna, skulle vara så lätt att gå upp lite till om man fick bygga lite muskler på gymmet eller något..


Jag är ledsen, det var aldrig meningen att förstöra familjen som ni hade byggt upp. "Förlåt"


Kommentarer
Postat av: N

åfyfan va hämskt! du får inte tänka så, sånt här händer ätstöningar drabbar så många familjer. De e bara så enkelt, du var ett barn när det börja och det är du fortfarande. Det är inte ditt fel. <3

2011-05-19 @ 22:52:58
Postat av: Anonym

jag har en sak att berätta om det med träningen!

grejen är att du först måste "bygga på" dig fett, som du sen tränar om till muskler för annars funkar det inte! du kan inte börja träna om du inte har något att träna upp dvs... hoppas du förstår!

2011-05-20 @ 23:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0