some day, but maybe not today

Vill bara flytta här ifrån nu, flytta långt bort från detta land, vara borta riktigt länge. Vill bara släppa allt här hemma ett tag, eller inte ett tag, vill bara komma bort från familjen och detta hus i ett par år. Starta ett nytt liv på egen hand och bryta kontakten med allt här hemma. Kanske bilda en familj och skaffa jobb utomlands, eller om man ens kan bilda en familj efter allt det här.. kanske har jag förstört så mycket i kroppen att jag inte ens kommer kunna få barn. Jag har ju inte haft mens på ca 3 år ungefär, eller på tre är har jag haft den två gånger och det var i somras, så chansen finns ju att jag aldrig kan få barn. Usch vill inte tänka så, Det är ju en av mina största  drömmar.. Om jag bara fick flytta härifrån något år så tror jag att jag lätt skulle kunna bli frisk, eller det känns så iallafall. Få en chans att byta beteende och börja ett sunt liv, efter tre år i en sån här sjukdom kan ju inte kroppen må så jättebra. Även om jag inte känner att jag mår dåligt, så visas det ju på andra sätt, tex på njurar och värden i kroppen och att mensen inte kommer. När jag kommer härifrån, då ska jag bli frisk på riktigt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0