snart lämnar jag sverige!

Håller just nu på att packa! lite synd att det är så fint väder ute när man inte har tid att ligga ute i solen.. men men, sånt är livet. Jag hoppas verklgien inte att jag glömmer något nu, skulle ju vara ganska surt om något viktigt blev kvar här i sverige. Mamma håller i alla fall på att göra lite kaffe till mig, jättesnällt! Tror inte jag kommer uppdatera mer innan jag åker för det är ganska stressigt! mn ni får ha en jättebra helg hemma i sverge så hörs vi på söndag när jag kommer hem! puss och kram på er!

Typ jag när jag packar? haha nej men det såg typ ut såhär från början, men insåg att jag inte skulle flytta hemifrån utan bara vara borta över en helg hehe, så nu har jag lagom med packning:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ska du?

2011-05-20 @ 16:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0