är det fina vädret på väg tillbaka?

Dagen har gått sjukt snabbt idag känns det som, även om detta egentligen är en av våra längsta dagar i skolan. Vi har skrivit två prov idag, de sista för terminen om man inte ska ta igen något man missat du förstås. Det känndes helt okej på båda med tanke på att jag inte pluggat något till dem, i matten har jag knapt gjort ett tal på kapitlet som vi hade prov på, så är ganska nöjd endå. Slutade runt halv 4 och då satt jag och några från klassen kvar i skolan och jobbade, eller jag gjorde inte så mycket då.. men de var duktiga! På vägen hem stannade jag och malin vid strandkyrkogården och tog en liten snabb promenad, det är verkligen fint där upptäckte jag idag.

Två bilder från idag, fastnade verkligen inte på bild. Malin var därimot supersöt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

ni e så bra ja vill vill va er vän!

2011-05-31 @ 20:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0