Vad hände igår egentligen?

Hej på er! det har inte blivit någon bloggning en idag. Det beror på att jag inte har orkat, har vart väldigt sliten i från gårkvällen om man säger så. Gårkvällen vart ialla fall väldigt lyckad, jag hade det jätteroligt. Dock slutade väl kvällen inte riktigt som planerat för min del.. fick höra idag att jag tydligen somnade mot slutet av kvällen, mickis berättade allt  i morse och jag vart på riktigt chockad när jag hörde det, eftersom jag trodde jag var med hela kvällen.  Jag minns inte hur jag kom hem sen, men det berättade mickis också. Har garvat rikitigt mycket åt mig själv kan jag ju säga, gjorde en del skumma saker igår när jag kom hem.. Men men livet går vidare, det var ett bra tag sen jag drack så mycket, så det var väl på tideen att det blev som det blev..

Fick den här komentaren av Linus i morse, ja vad ska man säga haha.. -.-
Haha hur mår du? Du var ju inte lätt att få liv i igår iaf :D Men när vi bar dig till bilen mumlade du något och gjorde tummen upp så då visste vi att du mådde bra iaf haha


Bilder från igår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0