Andetagen känns tunga

Har inte haft så mycket feber den senaste dagen, därmot har jag fått det svårare att andas.. Det gör lite ont i bröstet och det är svårt att andas ordentligt utan att det brusar i från lungorna och hostan e i gång igen. Men men finns inte så mycket att göra, bara hoppas det blir bättre nu när jag börjat pencillinkuren. Trots att jag är sjuk, så var Joakim snäll och gjorde mig sällskap i gårkväll. Det fick en på bättre humör, efter en vecka nerbäddad  soffan helt själv. Han åkte för inte så länge sen och nu väntar jag på att mina fina vänner ska bli klara för att åka till port 73 en sväng och kika lite.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är Joakim? :)

2011-11-27 @ 18:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0