Diagnos: Lunginflammation

Fick svar i från röntgen i morse, som visade att jag faktiskt hade lunginflammation.. Så nu är det bara hoppas att penicillin hjälper så att jag blir bättre. Ska bara ta det lugnt och vila så att det inte blir sämre, för mycket aktivitet kan förvärra det hela. Man har ju hört om folk som inte kunnat andas när de haft lunginflamation och att det faktiskt är en del som stryker med på grund av det. Men tror allt kommer gå bra, jag känner inte ens av det så mycket. Bara hosta och att det känns lite konstigt att andas djupa andetag. Jag har ju ingen allvarlig lunginflammaton just nu, så med lite penicillin borde jag snart vara frisk om allt går som det ska.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men då kan du skylla på något i alla fall..

2011-11-25 @ 18:42:57
Postat av: Cecilia

Krya på dig Angelica :)

2011-11-25 @ 19:29:05
Postat av: k

Stakare!! Jag hade det förra vintern sjuk i tre veckor o sen inte återställd på en månad! fy vad det var jobbigt, blev turer till både akuten o vårdcentralen ett antal gånger! Krya

2011-11-26 @ 13:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0