Frågor och svar!

veris om Angelica. Del 1. Anorexia:

http://boards.4chan.org/b/res/365007524
hej såg att någon har lagt upp her här. sjukt :s fattar itne

Svar:  Hej vi kan tyvärr inte komma in på länken så vet inte vad de är, om den fortfarande finns kvar får du gärna skriva vart vi kan hitta den!

 

 

sofia om tar det nästa vecka istället!:

Är du nöjd med ditt gymnasieval eller önskar du nu i efterhand att du hade valt ett annat gymnasium?isf vilket? och om du skulle väja en förutom nacka gymnasium vilket gymnasium skulle det va då? :)

Svar: Ja jag är jättenöjd, men nacka är ett gymnasium där det är ganska hög intagningspoäng till de flesta linjerna och har sju år i rad varit Sveriges populäraste skola, vilket också leder till att många är väldigt duktiga, så det är mycket konkurens och press i alla ämnen, men annars är jag jättenöjd med mitt val och linjen är skit bra. Vet faktiskt inte vad jag skulle valt annars, kommer inte ihåg vad jag hade som andrahandsval heller faktiskt, men rekommenderar skolan, den är jättebra och lärarna kan sin sak, mycket nya människor också!:)


linnea om bara sånna där tankar..:

Får man fråga vad din målvikt är? Om den liksom baseras på normalt BMI eller om det är något ni satt upp tuillsammans utifrån vad du vägt tidigare? Kämpa på, ni är båda himla söta ska ni veta!

Svar:  min målvikt är 43 kilo och då har jag ett BMI på 17,9. Egentligen vill dom att jag ska ha ett BMI på 19, och dom ville att jag skulle väga minst 45, och från början var min målvikt på 47 kilo, vilket jag aldrig vägt innan, vägde som mest runt 45 tror jag, men jag sa till dom att jag aldrig vägt mer en 43 och inte tänkte göra det heller.. så tillslut gick dom med på 43 kilo, fast det är mycket prat om att de vill ändra de för att BMIt enligt dom är underviktigt..

 

Anonym om Ge mig nu!:

Hej. Ni gick ju i lyckeby förut och så som jag fattar det så började eran sjukdom där? Vart gick ni och spydde nånstans och hade skolan nån påverkan till att ni fick sjukdommen ( vet inte om det kallas sjukdom förlåt om det inte gör det! )
Hoppas allting blir bra med er, ni är så vackra och fina att man blir avundsjuk!! Kram tacksam för svar för jag går i lyckeby!

Svar: Hej, vi gjorde inte det i Lyckeby, åt bara lite. Tror inte själva skolan påverkade oss, vi påverkades nog av varandra. Kram!

 

emma om för då blir vägen upp igen bara längre och jobbigare..:

Vem hade ni som behandlare på Mandokliniken? :)

Svar:  När Angelica gick där hade hon först en som hette Lina och sen en som hette Linda, tror ingen av dom jobbar kvar nu. Sophie hade först en som hette Cecilia och nu har jag Anna pettersson :)

 

emma om true:

kan inte ni lägga upp bilder på hur ni sminkar er och med vad? skulle va jättekul att få lite inspiration.
så himla fina! :D puss o kram!

Svar:  jo det kanske vi skulle göra om vi har tid!  Tack, kram! :)

 

veronica om great!:

vart är shortsen ifrån? :) kram på <3

Svar: Asos.com tror jag dom var ifrån men tror inte de finns kvar tyvärr! Kram!


Anonym om sushi, det är god mat det:

Är real en bra skola? Har tänkt att börja där fast stylist linjen? Kram :)

Svar: Ja jag tycker den är jättebra, liten men jättemysig, vet inte så mycket om den linjen tyvärr.. men du får gå på ett öppethus så får du veta mer! Kram

 

Anonym om Gårdagens outfit och styling:

vart är toppen ifrån ?

Svar:  den är från Thailand!

 

Anomym om för då blir vägen upp igen bara längre och jobbigare..:

Hej! Jag vill hälst inte skriva namn men, asså jag tycker jag själv är för tjock och inte lika smal som dom flästa runt om kring mig! Önskar att jag så ut som e två ni är grymt fina! Jag är en o 168 lång o väger 65 medans alla min kompisar väger 55-60 vill vara som dommo väga 40 kilo! Går oxå på cheerleading och försöker träna så mycket som möjligt hel tiden men inget funkar. Tackasam för svar

Svar: Vi ger inga tips på hur du ska göra för att gå ner i vikt, för vi vill inte att någon ska hamna i samma sits, jag hoppas inte att du börjar i fel bana, för du förstår inte vad som väntar! Det är ett helvete, inte bara för dig utan alla runt omkring, Var nöjd med dig själv, jämför dig inte så mycket för alla ser olika ut. Alla kan inte se lika dana ut! Hoppas du skjuter undan dessa tankar, du är vacker som du är!


om insperation:

Kan inte ni börja skriva var ni köper era kläder och hur mycke dem kostar ni har båda så sjukt bra klädsmak:)

Svar: jo det kan vi, glömmer det ibland så det är bara att påminna oss! Tack!


Anonym om i skolan!:

Vart har du köpt tröjan? Puss

Svar: Den är köpt på H&M i somras! kram



Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken cheerleading förening går du i? Kram :)

2011-12-01 @ 20:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0