hatar tandläkaren!

Gud vilken stressig dag! skyndade mig iväg till stan för att göra lite ärenden, men det var så mycket folk så han ändå inte göra det jag skulle, därifrån tog jag en buss direkt till tandläkaren, och aj vad ont jag har i munnen nu! dom lagade hål, bedövade hela käften så jag knappt kunde prata efteråt! därifrån fick jag stressa till kör kursen, som var 3,5h lång, suck höll på att dö och helt onödig var den, tror inte jag lärde mig något nytt om jag ska vara ärlig, och det var så sjukt tråkigt att lyssna på en gammal man som pratade om alla detaljer i minsta detalj, om ni fattar vad jag menar? så onödigt och höll på att tuppa av utav all tandvärk! kom i alla fall hem för någon timme sen och har knarkat lite alvedon och tagit ett snabbt bad i jacuzzin! Är grymt trött och ska sova! puss och godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0