one year ago

Igår var det den 16/11 vilket betyder att det var exakt ett år sen jag lades in på HDV på mando, Gud vad tiden gått fort, Fyller år om 3 dagar också, sist firade jag min födelsedag inlagd på mando, fan vad hemskt, kommer ihåg hur arg jag var att jag inte fick komma hem och göra allt vi planerat. Men egentligen fick jag väl skylla mig själv, var ju mitt eget fel att jag låg där. Vissa säger att det är en självs fel och andra sjukdomens fel, jag vet inte vad jag tror, tror nog att det är sjukdomen, men att sjukdomen är en själv. svårt att förklara. Den här födelsedagen ska i alla fall bli mycket bättre. Vill inte påminnas om förra..


De här var två bilder från min födelsedag! usch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0