Sover hela tiden, men endå är jag trött

E fortfarande sjuk. Kom hem igårkväll och fick 40 graders feber.. Mamma var lite nojjig över det, eftersom det kan vara faarligt när febern blir så hög.. men efter några timmar började tabletterna hjälpa och den sjönk lite.
Det är väldigt jobbigt för kroppen att ha feber märker jag, för jag somnar nästan hela tiden. är typ vaken tre timmar och sen sover jag en timme, vaken tre timmar och sover en timme. missar hela dagarna känns det som när man bara ligger hemma på soffan och degar.. Men men finns inte så mycket att göra, märkte ju igår att kroppen inte var redo för att gå på bio, eftersom att febern steg på direkten..

Nog pratat om det.. Tänkte i stället visa presenterna jag fick när jag fyllde år av mina fina vänner och familj.



Kommentarer
Postat av: Anonym

när jag vill få febern att sjunka så brukar jag duscha fötterna med typ väldigt kallt vatten i två minuter ungefär och så sova utan täcke eller något väldigt tunt över..hjälper iallafall på mig :)hoppas att du blir frisk snart!

2011-11-22 @ 16:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0