standard för mig?

Hej på er, hoppas ni haft en bra måndag! min startade väl kanske inte så jätte bra, vaknade klockan tio, fråga mig inte hur jag lyckas, men efter typ 15-20 minuter var jag i alla fall påväg till skolan, missade dock hela idrotten och kom lite sent till mitt matteprov som jag inte hade någon aning om att vi skulle ha.. fick värsta chocken när jag kom in i klassrumet. Annars har väl dagen flytit på, har hunnit städat lite här hemma och nu väntar jag på att maten ska bli klar, är hungrig. har bara fått i mig lite lunch i skolan, han ju inte gör frukost..
Aja på vägen hem träffade jag på en jättegullig tjej på bussen, hon var utvecklingstöd. Jag hjälpte henne att få tag i sin farmor och sen satt vi och pratade en stund, och hon var så glad att jag hjälpte henne, så otroligt gullig tjej. Börjar fundera på om jag kanske valt fel linje ändå, skulle faktiskt kunna tänka mig att jobba men handikappade! aja ska käka nu sen kommer mickis och romina hit och badar! puss


En bild från helgen när vi käkade hos Romina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0