Kaffe för att piggna till, det är väl så man säger?

Godmorgon på er fina läsare! Just nu sitter jag i soffan med in kopp kaffe i handen och blickar ut genom fönstret. Det är väldigt dimmigt ute idag, men trots det lyser solen igenom. Det ser väldigt mysigt ut, hade suttit fint med en springtur nu runt området, eller en mysig morgonpromenad med trevligt sällskap. Idag börjar jag klockan 1 och har bara en två timmars lektion, riktigt skönt! ska dock stanna på extramatten, eftersom jag ligger lite efter i matte C. vi jobbar efter ett väldigt snabbt tempo i matten, känns som vi nästan springer igenom hela matteboken för att ta oss till målet så fort som möjligt. jag är inte den personen som gillar att jobba snabbt. Jag föredrar ett lagom tempo där man får tid att tänka ordentligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0