solsken i mörkret

Min helg har varit toppen! hoppas eran också har varit det. Att få umgås med mina fina vänner är det som behövs för att fylla mina dagar utav glädje. I gårkväll var vi hemma hos Emma som fyllde år vilket var mycket trevligt.
Många glada oh trevliga personer att umgås med. Klev innanför dörren klockan fyra i natt ungefär och var tvungen att gå upp tidigt idag så är rätt så trött just nu. full rulle e det i alla fall, eftersom jag håller på att packa, tvätta och så inför imorgon. ska nämligen åka iväg och köra basmaskin (fyrhjuling och traktor) med skolan i tre dagar. kommer nog bli riktigt skojj, men kommer inte kunna blogga tills på onsdag. Men jag är säker på att Sophie kommer hålla er uppdaterade.

Bilder från igår, lånade utav Carro och Elin





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0