Happy sick birthday

Igår Jobbade jag första gången som försäljare. Det gick bra till en början men var rätt så svårt. Vissa kunder var trevliga och andra inte, men det var rätt så kul till en början att träffa så många personer. Efter lite mindre en halva dagen blev jag helt skakig, trodde ett tag att jag skulle svimma eller något liknande. Fortsatte ett tag till, men det sllutade med att jag fick åka hem efter ett tag. Jag var helt skakig och kunde knappt hålla mig vaken. Jag blev släppt vid täby centrum och hade ingen aning om hur jag skulle ta mig hem, visste inte ens vilket håll jag skulle åka åt.. att jag var Halvt borta gjorde inte saken bättre och jag höll på att bryta ihop för att allt var så jobbigt. Kom i allafall hem tillslut och då kunde jag inte hålla mig längre, tårarna bara rann ner för kinderna för att kroppen mådde så dåligt. Efter att ha tagit tempen och såg att jag hade 39,5 graaders feber förstod jag varför. Det är ju riktigt hög feber, så det var ju inte så konstigt att jag mådde som jag gjorde.
Bäddade ner mig i soffan och somnade lite halvt. Då hade jag tydligen börjat prata i sömnen om att personer slog mig och grejer.. Helt sjukt hur konstig man kan bli av hög feber..
idag mår jag lite bättre. Har fortfarande feber och så, men det finns inte så mycket att göra, får hoppas födelsedagen blir bra endå!

Mamma, pappa och lillasyster Elin kom in med frukost på sängen i morse, gulliga som de är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0